Grans victòries dels nostres equips de formació, destacant la 1a victòria del Infantil A Femení aquesta segona fase o les contundents victòries com a visitants dels dos equips minis femenins i del Cadet A Femení al seu derbi. També gran partit del Mini A Masculí, amb un partit de gran encert ofensiu per part dels dos equips, o la treballada victòria del Sènior B i Júnior A Masculí. En l’apartat de derrotes destacar la feina realitzada del Sènior A Masculí que casi aconsegueix una remuntada èpica davant d’un dels millors equips de la lliga, i malauradament el Sènior B Femení va viure el seu pitjor cap de setmana al veure’s superat a la pista del Canovelles on l’afició de Granollers es va guanyar un monument, i poques hores després ensopegaven a la pista del Sant Celoni.
Sènior A Masculí 65 Mataró – Feimat 73 (estadística ):
Un intens Mataró s’emporta la victòria del CB. L’inici de partit amb va ser amb poca anotació per part dels dos equips, on tots dos es tractaven de tu a tu.
Al segon període el Granollers ha tingut molts problemes per anotar davant una gran defensa mataronina, permetent que els visitants marxessin al descans amb una diferència de 17 punts.
A la segona part el Granollers ha pujat la intensitat defensiva per acabar recuperant la distància a final de partit, però l’encert des de els tirs lliures del Mataró va impedir que els poguessin atrapar. Deixant el resultat a 8 punts de diferència, en un partit on el joc ofensiu del Granollers no ha estat el més encertat.
Sènior B Masculí 65 CB Santa Perpetua 43:
CB Granollers 65 – Sta. Perpètua 43
Partit correcte del Sènior B contra el Santa Perpètua degut al bo to defensiu del equip. No obstant, el resultat va ser curt ja que es van perdonar moltes opcions fàcils de contraatac perdent cistelles fàcils, sobretot al segon i tercer quarts.
Després de les dues derrotes anteriors era necessari intentar recuperar sensacions i encarar la part dura del calendari que ara ens espera, on jugarem de forma seguida contra els equips de la part de dalt i haurem d’intentar millorar els resultats de la primera volta.
Canovelles B.C. 53 Sènior B Femení 46:
Dura derrota dissabte a Canovelles. Les noies del Sènior B Femení van intentar lluitar pel partit però una segona part on semblava que ens havien posat un tap a la cistella va acabar amb qualsevol possibilitat de lluitar pel partit.
Tot i no ser un equip que comença bé els partits vam sortit molt decidides a competir i a lluitar cada pilota i tot just abans d’anar al descans vam fer una empenta que ens posava 7 punts per sobre al marcador. Al començar la segona part la dura defensa del Canovelles va anar retallant la diferencia per acabar posant-se a sobre per dos punts tot just abans de començar l’últim període. Nosaltres no aconseguíem sumar, no fèiem bons llançaments i això va acabar passant factura al final.
Molt agraïts del suport del públic de Granollers que va desplaçar-se per animar l’equip fins la pista del Canovelles, afició de 10.
CB Sant Celoni 56 Sènior B Femení 50:
Després d’encaixar la derrota més dolorosa de tot l’any intentàvem refer-nos com equip davant un bon equip com es el Sant Celoni. Aquest era un partit que teníem aplaçat de la primera volta per la presentació del Club i calia liquidar-lo per fer net en quan a partits pendents per jugar-se.
No vam ser capaços de treure el partit. Tornem de nou a tenir problemes per sumar punts en atac. Si bé la nostra defensa es acceptable, ja que podria millorar-se en quan a detalls, en atac no som lo suficientment encertades i fem el que segurament serà el pitjor percentatge de tot l’any.
Cal seguir treballant i ara tenim per davant una final a cada partit per intentar assegurar la segona plaça de aquí al final de temporada
CB Corbera Vermell 45 Júnior A Masculí 58:
Victòria molt important a camp del CB Corbera, volíem treure’ns l’espina del mal partit que vam fer a casa i hem sortit molt mentalitzats. Al primer quart hem sortit molt fluixos i sense controlar el balanç defensiu, el que ha permès al Corbera fer 8 punts en contraatac. Cal remarcar l’atac espès que hem tingut amb 1 contra 1 molt tous . Al segon quart hem posat una marxa més defensivament molt mes durs el que ens ha permès córrer i aconseguir basquets fàcils, i atacant molt bé amb sistemes el que ens ha permès marxat al vestuari amb +3
El 3 er quart hem dominat clarament la situació, tant defensiva com ofensiva, aconseguint un parcial 0-10 que ens ha permès entrar al últim quart +13, i jugar còmodament els 10 minuts que restaven
Júnior Femení 51 CEJ L’Hospitalet’99 72:
El partit l’afrontavem amb ganes, sabiem que seria difícil i que haviem de competir molt. Així doncs, el primer quart acabava amb un marcador molt igualat, on semblava que les del Granollers tenien opcions de lluitar per un partit molt complicat contra unes grans rivals. Malgrat això, en el segon periode les d’Hospitalet demostraven un gran encert i semblava que no ens ho possarien gens fàcil per guanyar marxant al marcador. El desencert de les noies del Granollers i la falta d’intensitat defensiva es feia més que evident i no feia que la tornada després del vestidor servis per fer un canvi de xip. Tot i això, no baixaven els braços. Finalment, podem dir que vam ser clarament superades per un gran equip, però que amb esforç i el treball constant podrem arribar a treure els nostres fruits
Júnior B Masculí 61 UER Pineda de Mar 63:
Partit amb un bon començament, amb molt de ritme i bon joc, fet que a propiciat que guanyem el parcial de 8.
El segon quart el rival ha pujat una mica el seu nivell d’intensitat, però les rotacions realitzades permeten igualar el ritme i mantenir la distancia de 8 punts al arribar al descans.
Tot i començar el 3er període força bé, el Pineda està molt més ficat i aconsegueix retallar a 7 punts la diferencia abans de començar l’últim període. Un últim període per oblidar, on la passivitat defensiva va permetre cistelles molt fàcils a un Pineda que es va anar creixent durant el transcurs dels minuts i es porta la victòria del CB per dos punts de diferencia.
Cal agrair a quatre cadets: Marc,Roger,Ibu i Esteban per venir ajudar al nostre equip que el tenim amb l’infermeria una mica col·lapsada.
Recanvis Gaudí Mollet A 23 Cadet A Femení 76:
Tot i que no ha sigut el millor partit del nostre equip, si que es pot dir que ha sigut en el que més control i autoritat s’ha demostrat durant els 40 minuts de joc. La nostra plantilla es presentava amb una baixa indefinida d’última hora, però les 10 jugadores disponibles van mostrar un excel·lent nivell defensiu, amb molt poques errades defensives tot i que per moments l’equip local va saber imposar la seva clara superioritat física en la pintura. L’inici va ser molt contundent, amb un parcial de 0-7 que ens donava cert marge de tranquil·litat, però les locals no van perdre de cara el partit i es van ficar a només 5 punts de distancia als pocs minuts de començar el 2on període. A partir d’aquí el partit es va acabar, es va pujar una marxa en defensa i s’aconseguien cistelles molt fàcils al mateix temps que l’equip de Mollet s’anava ensorrant moralment a mida que avançaven els minuts, degut segurament a que els hi faltava la seva jugadora més determinant que va ser baixa per lesió. A la tornada de vestidors un parcial de 3-26 deixava totalment sentenciat el partit i permetia gaudir a totes les jugadores de minuts i oportunitats per demostrar que el treball diari es satisfactori.
Cadet B Masculí 51 AE Boet Mataró 61:
Un cop més es torna a repetir la mateixa historia de sempre quan el matx acaba en derrota. Un mal primer quart amb moltes errades i faltes de concentració ens condemna a un sobreesforç al segon quart per arribar al descans amb un marcador ajustat (-5). Però un mal 3Q, com de costum en aquesta segona fase (només 6 punts anotats), ens porta a la tercera derrota i la primera a casa en el que portem de temporada. Anotant només un triple i un 15/29 en TLL és difícil guanyar un partit. La setmana següent tornem a jugar a casa i esperem recuperar les bones sensacions que teníem fins ara.
CB Tona 74 Cadet C Femení 47:
L’inici del partit no va ser com esperàvem, vam sortir concentrades però ens faltava una marxa, cosa que vam arrossegar tot el partit. Ens vam trobat amb un Tona molt fort, on ens va menjar a contraatacs que no vam ser capaces de parar. A partir de la mitja part, desprès d’explicar com defensar, i com atacar la seva defensa van sortir millor les coses i vam jugar un tercer quart molt igualat. Però amb això no hi va haver prou i al últim quart tona ens va acabar de sentenciar aquest partit.
Tot i la derrota, tenim ganes d’aixecar el cap i continuar cap endavant, a seguir millorant i treballen.
Infantil A Masculí 61 Catalana Occident Manresa A 74:
Primera derrota del nostre Infantil A Masculí aquesta segona fase contra un molt bon equip. L’inici del partit va ser molt ajustat on poc a poc els granollerins agafaven una renta al marcador i marcaven el seu ritme a base de dominar el rebot i contratacs fàcils. Els visitants aguantaven l’estrebada local a base de triples. d’aquesta manera els nostres marxaven amb una renta de 8 punts a la mitja part
La segona part es va capgirar tot, els manresans van pujar línies defensives i els nois de David Pino no van poder aguantar-les cosa que va propiciar un parcial de 23-44 a la segona part que va decantar el partit cap als del Bages
CN Sabadell A 42 Infantil A Femení 67:
Partit molt complert el que van realitzar les noies del ’02 davant d’un rival amb un gran nivell físic però que va patir molt en la defensa dels nostres 1×1. A diferencia d’altres partits la concentració durant el partit i l’equilibri del joc ofensiu i defensiu va ser bastant bo, tot i que es van tornar a patir minuts d’incertesa on el rival va dominar el joc, la diferencia va ser que aquesta vegada la diferencia en el marcador superava els 25 punts de diferencia i es tenia marge per rectificar. Segur que aquesta victòria ens serveix per poder veure que podem competir molt millor del que pensem en aquesta segona fase.
Infantil’03 79 Masculí UE Mataró B 55:
L’Infantil ‘03 fa un dels partits mes complerts contra la UE Mataró aconseguint una gran victòria. La defensa dels 2 jugadors més determinants del Mataró ha sigut clau per encaminar la victòria. Hem aconseguit un bon balanç ofensiu de pilotes dins i tirs exteriors, i seguim progressant de forma adequada en la formació individual i col·lectiva dels nostres jugadors .
FD Cassanenc 67 Infantil ’03 Femení 54:
Partit ben treballat des del inici. Han jugat amb paciència i concentració i això s’ha vist reflectit en el joc i el marcador. La defensa ha estat molt bona, tancada i han bloquejat el rebot, gràcies a això el marcador ha estat favorable en molts moments. La clau ha estat que estaven concentrades en elles mateixes i no pendents del marcador. A mida que avançava el partit s’ha notat una mica la pista llarga, les baixes i la fortalesa del rival i les han superat en els últims períodes. La veritat es que no hi ha excuses, han perdut la concentració, han començat a mirar el marcador quan començaven a perdre i això a afectat al joc, no sortir ràpid al contraatac, baixar lent a defensar, errors, etc. Tot i la derrota, s’han guanyat a elles mateixes, han millorat i han jugat molt millor que l’última visita a Cassà de la Selva. Això les ha d’animar a seguir treballant al màxim i ha estar satisfetes.
Mini A Masculí 104 Piadós Asfe Verd 83:
Victòria important del Mini A Masculí contra Paidos-Asfe Verd. Un partit que va començar amb un parcial de 2-6 favorable als visitants, demostrant que havien vingut a disputar la victòria de tu a tu. Ràpida reacció dels locals que van acabar guanyant el primer quart per 12-8. L’avís del que havia passat al primer quart va fer que el Granollers augmentés el ritme en defensa, i jugués amb criteri en atac. La bona línia, sobretot defensiva, va durar la primera meitat, arribant al descans amb un resultat de 48-28. A la represa, baixada de braços inexplicable dels locals que permetien cistella contrària en gairebé cada acció. Tot i això, el ritme anotador seguia sent elevat, cosa que va fer que només es perdés el quart per 6. A partir d’aquí el partit va entrar en una dinàmica on els atacs superaven a les defenses. El Granollers però, degut a la superioritat física aconseguia petites avantatges quart a quart, acabant el partit amb un resultat de 104-83. Bona victòria per seguir sumant, tot i que encara queda molt per millorar.
Barça CBS Grana 31 Mini A Femení 81:
Molt bon partit del equip de Granollers. Un partit de menys a més on es va jugar molt bé en equip. Va ser clau la pressió individual defensiva on a partir del 3er període es van robar moltes pilotes i es van aconseguir basquets fàcils. Al descans anàvem +20 i gràcies al gran encert i al joc en equip es va aconseguir aquest gran resultat.
Mini B Masculí 64 AE Teià 93:
Molt mèrit la lluita d’aquests petits durant tot el partit. Jugant contra el sostre de la lliga (1’81m), autor de 42 punts. La primera part Teià només anava 2 punts a sobre però la segona part, ha sigut totalment dominada pels visitants
Lliçà d’Amunt 1 28 Mini B Femení 78:
Partit resolt amb claredat el viscut diumenge a la localitat de Lliçà d’Amunt. Les visitants van sortir a per totes des del minut 1 fins al final. Es va començar a veure el que s’està treballant en les ultimes setmanes i això conjuntament amb un gran encert en tir exterior van fer que les mini de 1r any deixessin sense opcions al rival des del minut 1 i sobretot amb un gran segon període (0-20), les visitants van tancar el partit.
Pre-mini A Masculí 40 UB Sant Adrià 1 70 :
El Pre-mini A Masculí perd a casa el seu segon partit contra el Sant Adrià. Un bon primer període dels granollerins no va servir per a molt ja que dels 7 següent nomes en varen guanyar un. No va ser un dels millors partits, però es van notar detalls de millora. Pre-mini B Masculí 57 CB Canet 39:
Molt bon partit dels petits, van sortir decidits a donar-ho tot desde el principi, amb ganes de defensar i de intentar coses noves en atac que estem treballant als entrenos. Molt satisfets de la millora diària que ens ensenyen els nens al partits, hem de seguir endavant i seguir millorant.