El proper dijous 2 de juliol al Palau Municial d’Esports, el Parquet (C. de Lluís Companys, 2) i a les 19 hores tindrà lloc un partit amistós entre un combinat femení de Catalunya i la selecció de Xina sub-16.
La selecció xinesa, com en els darrers dos anys, ha demanat a la Federació Catalana de Bàsquet poder jugar uns partits de preparació a Catalunya davant d’equips o combinats catalans, entre els quals amb la selecció femenina U15 a Cardedeu (dissabte 27 de juny), el femení del Sant Adrià de Besòs (dilluns 29 de juny) o el Barça CBS (dimarts 30 de juny) o aquest partit que es disputarà a Granollers.
El partit també servirà de preparació per a les jugadores catalanes que durant aquests dies participen en el ja habitual campus de seleccions de la Federació.
Aquesta activitat forma part dels actes de Granollers com a Ciutat del Bàsquet Català 2015. L’entrada és gratuïta i no caldrà recollir-la enlloc.