Una jornada màgica on hem de destacar la victòria del Pre-mini B Masculí, un equip que està jugant contra nens més grans que ells i que amb la seva bona feina als entrenos i el lideratge dels seus entrenadors, Jordi i Paula, han aconseguit la seva primera victòria en partit oficial!
Sènior A Masculí 86 UE Sant Cugat A 59 (estadístiques)
Còmode victòria del Sènior A masculí a casa contra el Sant Cugat. Inici intens encapçalat per Maspons i Nadal recuperant pilotes i establint una còmode diferència davant la millor defensa de la competició.
Els visitants no van poder parar l’envestida blanc-i-blava on van destacar els exteriors, superant els 10 punts López, Serra i Cabañas, en una tarda on al seu habitual ritme de joc i defensa se li va sumar l’encert.
Els rivals per la seva banda, amb les baixes de dos dels seus exteriors titulars no van saber com aturar a un Granollers que encararà la última jornada de l’any, a casa contra l’Artès, amb molt bones sensacions.
Sènior A Femení 41Tarragona fem bàsquet – TGN Bàsquet 54 (estadístiques)
Mal partit de les nostres contra un rival directe i suma una derrota acumulable per a la segona fase.
Com és habitual un mal començament del partit va condicionar el desenvolupament del mateix i això va fer que s’anés sempre a remolc, això va fer que la diferència arribés fins als 20 punts, però una reacció al final del segon quart va deixar la diferencia de 13 punts al descans.
Durant la segona l’equip, malgrat les circumstàncies ho va intentar, fins i tot es va col·locar a 4 punts a falta de 3 min per acabar, però la manca de forces i l’encert final de les visitats va fer que la victòria viatges cap a Tarragona!
Sènior B Masculí 76 Lliçà d’Amunt “2” 64
Equip que venia amb la lliçó apressa de casa i venien amb molt a guanyar i molt poc a perdre.
L’inici del partit va ser molt igualat, amb intercanvi de cistelles i sense agafar cap avantatge destacable. Arribem a mitja part amb un ajustat marcador però destaquen que als primers 20minuts no vam defensar gens be ni concentrats ni durs nomes 3faltes d’ equip i defensa molt tova.
Iniciem la segona part i comencem desconcentrats i ells amb molt bona actitud s’arriben a situar a 2 punts per sota nostre, tot i que quan l’equip és va ficar una mica vam aconseguir dominar de nou el partit fins el final.
Cal destacar que l’equip contrari va ser molt guerrer i nosaltres jugant amb un ritme poc alegre i sense ritme de joc hem tret el partit endavant.
CB Pedagógium A 66 Sots 21 Masculí 59
Pendent de crònica
Júnior Masculí 75 AE Sant Andreu de Natzaret B 52
Molt bon partit del nostre Júnior que es va sentir molt còmode a la pista durant tot el partit. El partit va començar amb un bon parcial inicial, amb molt encert en el tir exterior, però que ràpidament el rival va recuperar. Tot i això no vam mirar el marcador i vam seguir fent la feina tant en atac com en defensa, destacant sobretot les bones lectures en atac, jugant llarg quan calia però sense deixar de contraatacar. Això ens va portar poc a poc a anar ampliant la diferència fins s als 23 punts finals. Fins ara érem de las 5 millors defenses de la lliga, però patíem per anotar, esperem que aquest partit serveix com a camí a seguir i comencem a millorar el nostre joc col·lectiu i no dependre tant de la defensa.
Júnior A Femení 44 Femení Osona Taronja 53
Pendent de crònica
Lima-Horta Bàsquet 39 Júnior B Femení 57
Partit molt travat i incòmode el que vam jugar a la pista del conjunt barcelonès. La primera sorpresa ens la vam trobar en la pista a la que ens tocava jugar, una pista lateral que va beneficiar els plantejaments defensius.
Tot i que la diferencia en el marcador final, i que les nostres van dominar el marcador durant tot el partit, no és pot dir que sigues un partit fàcil.
El Lima va plantejar una zona press a mitja pista durant tot el partit, fet que va incomodar el nostre joc ofensiu i provocava pèrdues constants de pilotes o males lectures en el joc ofensiu. Per sort la nostra defensa ens donava la tranquil·litat de dominar el partit.
No va ser fins la 2ona part que el joc en atac va ser més fluid, ens vam adaptar molt bé a la seva defensa zonal i a partir d’aquí elles tindrien molts problemes per aturar-nos. El resultat podria haver sigut molt més ampli si no haguéssim fallat 18 tirs lliures, i una gran quantitat de cistelles fàcils, hem d’estar molt més concentrades i no perdonar en aquests partits on ens veiem superiors.
Cadet A Femení 38 Citylift Geieg Unigirona B 61
Pendent de crònica
Cadet Blanc Masculí 63 CB Calella 57
Darrer partit de la 1a volta del grup 1 de la categoria Interterritorial amb una nova victòria per part dels nostres cadets que tanquen aquesta fase d’una forma molt meritòria amb 9 partits guanyats i només 2 perduts.
Val a dir que, tal i com està passant a les darreres jornades, el nivell defensiu ha tingut molts “alts i baixos”, amb fases de molta agressivitat i atenció que han permès recuperacions i anotacions fàcils, juntament amb moments de manca de concentració, anticipació i comunicació.
De la mateixa manera, l’atac no ha tingut una fluïdesa contínua, aspecte que ha provocat tirs forçats i excessives accions d’1×1, sense lluïment del joc col·lectiu com en altres ocasions.
Tot i això, el caràcter competitiu i el sentiment de grup de l’equip han permès resoldre les situacions més compromeses i aconseguir una victòria molt soferta.
CB Gavà “02” 49 Cadet B Femení 71
Partit marcat per les baixes de les nostres interiors i que va provocar que l’equip hagués de reservar forces, i faltes, en defensa.
L’equip va anar fent la goma durant tot el partit, aconseguia fàcilment una renta superior als deu punts, i tot i que l’equip local aconseguia reduir una mica tornàvem a marxar de nou augmentant la diferencia.
El fet de contar amb pocs efectius, va provocar que no poguéssim realitzar la nostra defensa, que tot i no ser de les millors de la competició és bastant millor de la que vam realitzar al camp del Gavà.
Al final és va treure un partit que no es podia perdre, i arribarem a tope a visitar el camp d’uns dels equips capdavanters de la competició.
Cadet Blau Masculí 76 CB Sant Josep “1” 61
Victòria important per 75-61 del Cadet Blau Masculí davant del Sant Josep de Badalona, que ens permet seguir escalant posicions a la classificació. No va ser un partit fàcil tot i el bon inici local (22-9 de parcial en els primers 7 minuts). A la mitja part el resultat era de 31-30. A la segona part, el major encert en els tirs lliures per part local i la millor presa de decisions, va decantar el resultat final. D’aquesta manera, l’equip encadena 3 victòries seguides.
Infantil A Masculí 69 CB Vic – Universitat de Vic “1” 19
Partit molt còmode dels nostres, contra un equip que practica un bon bàsquet i que venia amb alguna baixa al partit.
Des de l’inici vam marcar el ritme i s’anava eixamplant la diferència fins que es va tancar el marcador al cinquè quart.
Bon partit dels nanos i a seguir endavant, amb la bona feina dels entrenaments i partits!
CB Igualada 60 Infantil Femení 43
Bon inici de partit arribant a avantatges de fins a 14 punts, però per diverses circumstancies, les granollerines es van desquiciar i el mal joc va ser la tònica de tota la segona part que va esdevenir un -17 a final de partit.
Infantil B Masculí 37 EB Girona Marc Gasol “U13” 84
Partit on un conjunt gironí molt físic ens va passar per sobre. Alguns quarts vam poder competir i vam perdre de menys de 3 punts, inclús un el vam guanyar, no obstant ells no van afluixar el ritme i poc a poc van anar ampliant la diferència fins al marcador final
Pre-infantil Femení 53 CB Manlleu 60
Bona imatge la que va donar el nostre conjunt, davant el segon classificat de la lliga. Tots sabíem que no es podia repetir l’imatge del partit d’anada, on ens van guanyar de 50 punts, i havíem de lluitar fins al final. I així va ser!
L’inici el vam dominar, aconseguíem superar la seva defensa de 2 contra 1 i trobar pases dintre de la zona que ens permetien sumar punts amb facilitat, però un baix encert en el tir lliure no ens permetia dominar més clarament.
Poc a poc el conjunt visitant anava retallant diferencies i el partit anava sempre en rentes inferiors als 3 punts. Les seves individualitats aconseguien superar més fàcilment la nostra defensa, mentrestant les nostres no van aparèixer als moments claus i se’ns va escapar un partit molt lluitat.
Mini A Masculí 94 Recanvis Gaudí CB Mollet A 44
El Mini A masculí guanya 94-44 al Mollet. Partit que es va anar treballant des d’un inici, i no va ser fins a la segona part que es va acabar de trencar el partit.
El següent partit serà contra el Mataró ja per acabar la lliga previa, on acabarem en segona posició. Contents per la millora i també per haver entrat a nivell A1.
Femení Osona Taronja 37 Mini A Femení 87
Aquest diumenge l’equip es desplaça a Vic per jugar contra l’últim classificat. Les nostres van sortir endollades i desde el primer minut van posar diferencies en el marcador. Partit que va servir per provar algunes cosetes i on va destacar la bona aportació de totes les jugadores.
Mini Blanc Masculí 87 Sant Gervasi “3” 37
Nova victòria del Mini Blanc Masculí contra Sant Gervasi. Un partit marcat per la diferència entre els dos conjunts. Va començar amb un Granollers que va sortir molt fort disposat a deixar clar que no hi havia opció de que s’escapés la victòria, aconseguint un parcial de 16-0. En el 2n però, els locals van sortir 100% relaxats i el Sant Gervasi ho va aprofitar per realitzar un parcial de 5-18, demostrant que no es guanyaria el partit sense jugar amb intensitat, ritme i ganes. A partir d’aquí el Granollers va seguir apretant, fins arribar al descans amb un resultat de 42-24. La segona part els locals van seguir apretant, i van saber aprofitar les pilotes recuperades per córrer ràpid en transició i anotar fàcil.
AE Boet Mataró A 69 Mini B Femení 48
Fins al 6è van aguantar i anàvem -6 al marcador, però físicament eren molt més superiors que nosaltres i la seva defensa tant conservadora va decantar el resultat finalment per 20 punts.
Les nostres jugadores van lluitar molt i es veure detalls tècnics molt bonics. Estem contentes i a seguir treballant!
CE Sant Nicolau Escuin 64 Mini Blau Masculí 47
Pendent de crònica
Pre-mini A Masculí 42 Sant Gervasi “1” 73
Pendent de crònica
Recanvis Gaudí CB Mollet 74 Pre-mini Femení 24
Pendent de crònica
ACB Palau de Plegamans 31 Pre-mini B Masculí 40
Primera victòria de la generació 2009 masculina, davant del ACB Palau de Plegamans per 31-40! Un partit molt igualat que es va decantar pels visitants a l’últim quart amb un parcial de 2 a 9. Tot i això, el Granollers va guanyar 4 quarts i en va empatar 2 més.