Ara si iniciem un 2016 ben carregat de bàsquet, on els equips de promoció iniciaran les seves noves competicions amb ganes de demostrar a la lliga la feina que es realitza als entrenaments. En categoria sènior destaquem el partit a vida o mort que enfrontarà el nostre Sènior A Femení dissabte tarda al CB contra el Draft Gramanet, un partit que hem de guanyar si volem aconseguir la permanència a Copa Catalunya per la via ràpida.
Sènior A Masculí Vs AE Minguella A – Citroën Automoció Badalona (Dissabte 19:15h, Badalona) :
El Sènior A Masculí torna a Badalona aquest dissabte a les 19:15, per enfrontar-se contra el Minguella.
El Granollers ve de guanyar la primera victòria de l’any a casa, i buscarà guanyar la segona victòria consecutiva i la primera fora de casa després de moltes jornades sense aconseguir-la.
El Minguella només porta tres victòries, i ve de perdre a casa del Mataró-Feimat, tot i així, els vallesans han de sortir amb la màxima intensitat si volen obtenir la victòria, ja que els badalonins no ho posaran gens fàcil.
Les baixes del Granollers cada cop es van integrant més en la dinàmica de l’equip, així doncs, ens trobarem que el conjunt visitant sortirà més ben preparat que la jornada anterior.
Sènior A Femení Vs Bàsquet Draft Gramanet (Dissabte 17:45h, CB):
Aquest dissabte arriba un partit on els dos equips s’ho juguen tot per poder accedir a aquesta valuosa cinquena plaça, que dona accés al grup d’ascens de categoria, però lo més important, ja es té assegurada la permanència a la categoria per a la temporada que ve.
Les noies de Bossacoma arriben amb una dinàmica negativa ja que porten dues derrotes consecutives i això fa que s’ho juguin tot aquest cap de setmana, amb una dinàmica diferent arriben les de Gramanet amb bons resultats i jocs.
Al partit d’anada ja va ser un partit igualat i segurament aquest serà igual, on les nostres noies per poder guanyar hauran de millorar molt el seu joc i frenar les grans virtuts d’aquest equip, un equip amb gran tradició en aquesta categoria.
Les noies es mereixen un gran recolzament de l’afició i que hi hagi un gran ambient al pavelló, l’ocasió s’ho val.
Us esperem a tots el dissabte a les 17.45 al CB!!
Sènior B Masculí Vs AE Minguella B – Citroën Automoció Badalona (Dissabte 21:00h, Badalona):
Aquesta setmana el Sènior B té un desplaçament molt complicat a Badalona, a la pista del Minguella B, equip que després d’unes derrotes inicials es va reforçar amb algun veterà de qualitat i des de llavors està en una dinàmica molt bona, de 3-4 a la setena jornada al 9-5 actual.
Segon millor atac de la lliga, només per sota del líder, és un equip molt dinàmic que juga amb molt de ritme, haurem d’estar preparats per aturar els seus atacs curts i provocar les seves errades, i minimitzar les pèrdues de pilota ja que ens les faran pagar molt cares.
Ens ha de preocupar molt un dels seus punts forts, que alhora és un dels nostres punts dèbils, la sortida de partit. Massa vegades ens agafen avantatges al primer quart que ens han costat alguna derrota.
Resumint, partit molt complicat on per guanyar haurem de millorar molt el nostre joc i la nostra concentració.
Júnior A Masculí Vs Gamma Farre CB Balaguer (Dissabte 12:30h, Balaguer):
El Júnior es desplaça a terres de Lleida a jugar contra el CB Balaguer, l’últim classificat del grup. Volem millorar dels errors d’aquesta última setmana i sumar una nova victòria fora de casa, tot i que no serà fàcil
Júnior Femení Vs Femení Osona Taronja (Dissabte 19:00h, CB):
Pendent de prèvia
Júnior B Masculí Vs SAFA Claror A (Diumenge 12:00h, Barcelona)
Rival històric en el món del basquet a Barcelona, un club amb molta tradició basquetbolística, i on els nostres juniors de primer any jugaran l’últim partit de la primera volta.
Rival difícil,amb a una pista molt complicada on nomes han perdut dos partits a casa, un d’ells es el líder. Estem en punts diferents de la taula però en aquesta lliga no et pots despistar ni un segon perquè és tant ajustada la taula que diferencia de una victòria o derrota puges o baixes moltes posicions de cop.
Esperem seguir donant aquest bon ritme i de joc que van tenir l’últim partit a casa.
Cadet A Masculí Vs SESE 2001(Diumenge 10:30h, CB):
Aquest diumenge el Cadet A afronta un partit per seguir sumant victòries per continuar en les posicions davanteres de la classificació. El Sese encara no ha aconseguit cap victòria, però segur que intentarà donar el millor com va demostrar a la segona part del partit d’anada. Els locals no s’han de confiar i fer bé tot el que s’està treballant. .
Cadet A Femení Vs Bàsquet Draft Gramanet A (Diumenge 12:00h, CB):
Les noies del 2000 comencen la competició d’ Interterritorial contra el màxim favorit de la categoria, un Draft Gramanet que uneix físic i qualitat tècnica i tàctica. Les nostres arriben a aquest inici de competició amb la màxima il·lusió en competir tots i cada un dels partits i donar-ho tot a la pista
Cadet B Masculí Vs UE Mataró B(Diumenge 9:00h, Mataró):
Inici de la segona fase contra un UE Mataró que no posarà les coses fàcils. A priori un equip de primer any, cosa que haurem d’aprofitar en l’aspecte físic. Intentarem fer un bon paper i a veure com comença l’aventura a A2! Ho afrontem amb molta il·lusió i ganes!
Cadet B Femení Vs CB Matadepera Taronja (Dissabte 12:15h, CB):
Les noies del cadet de primer any encaren la segona fase de la temporada amb il·lusió i ganes de demostrar el treball realitzat durant els últims mesos en una lliga que en principi es de la nostra alçada. Una bona concentració i una minimització dels errors que s’han comes a la fase prèvia seran les claus per afrontar aquest primer partit.
Cadet C Femení Vs CN Caldes (Dissabte 10:30h, CB)
Primer partit de la 2a fase per les cadets que es preveu complicat. Després de l’any passat que van quedar 1r classificades i en aquesta 1a fase han quedat en 2n lloc en Nivell C. Ara estan a Nivell B-2 per tant suposen que els equips jugaran amb molta mes intensitat i seran de mes qualitat individual. Serà molt important la concentració i la intensitat durant tot el partit perquè competeixin i juguin el millor possible.
Infantil A Masculí Vs JAC Sants (Dissabte 12:00h, Barcelona):
Dissabte el nostres jugadors del infantil inicien el seu camí a la fase regular, el màxim nivell de la seva categoria. Feia anys que el nostre Infantil no estava a nivell A1 i volen fer un bon paper en aquesta fase. Son un equip capaç de poder competir contra tots els rivals però son conscients de que hauran d’estar molt concentrats durant tots i cada un dels partits.
Primer partit juguem a pista del Jac Sants un equip amb el que ens hem enfrontat durant els últims 3 anys sent els partits molts intensos fins al final. Els granollerins volen sumar la primera victòria a una pista complicada i on el ritme de partit serà basic. Davant els de Sants son un equip molt lluitador acostumat a guanyar a casa. Si els visitants son capaços de imposar el seu estil de joc tenen molts punts de començar amb victòria aquesta fase.
Infantil A Femení Vs Barça CBS A (Dissabte 10:30h, CB):
Desprès d’aconseguir la plaça a Nivell A en unes difícils fases al més de setembre, i d’haver sigut una de les sorpreses a la fase prèvia, la generació del 2002 inicia la competició a la màxima categoria contra un dels cocos de la categoria i un rival que ja van tindre a les fases: Barça CBS. Amb ganes de demostrar la seva progressió i la bona feina realitzada al dia a dia, les noies dirigides per David Delaurens arriben amb el màxim d’il·lusió per poder competir a Nivell A1 i donar un bon rendiment en aquesta dura competició
Infantil B Masculí Vs AE Badalonés Dimonis (Diumenge 9:00h, Badalona):
L’Infantil B s’estrena a la lliga regular al difícil camp del Dimonis Badalonés. L’equip arriba preparat mentalment per afrontar la fase regular amb nous objectius i moltes ganes
Infantil 03 Femení Vs AE Boet Mataró (Dissabte 12:15h, CB):
Primer partit de la 2a fase per les infantils que es preveu molt dur. Ha tocat un grup molt competitiu i el Boet es un equip dur que juga amb molta intensitat i es capaç de competir contra tothom. Serà important la concentració i la intensitat des de l’inici, defensar fort, córrer i jugar en equip.
Infantil 03 Masculí Vs CB Cornellà (Dissabte16:00h, Cornellà de Llobregat):
Partit a Cornella contra un rival que al torneig de Sant Cugat ens va guanyar de 2 punts, i que far preveure que serà un match igualadíssim, on la millor defensa tindrà molt al seu favor Volem seguir progressant en aquest grup tant igualat que tenim ara i mirar de créixer tant individualment com col·lectivament.
Mini A Masculí Vs JAC Sants (Dissabte 10:30h, Barcelona):
Primer partit de la fase regular contra un dels rivals més forts del grup. Després de l’aturada nadalenca, i la bona línia seguida en el Torneig de Nadal, toca tornar a la competició amb força i moltes ganes de guanyar!
Mini A Femení Vs Club Delfos EBCB Cornellà (Dissabte 9:00h, CB):
Primer partit de la fase regular de A-2 on es juga contra un equip que estava a nivell B. Només ha perdut un partit així que serà un rival de dificultat on exigeix el 100% de les nostres jugadores. Es comença aquesta fase amb moltes ganes i motivació per poder aconseguir grans resultats.
Mini B Masculí Vs CEE Sant Gervasi 1 (Dissabte 9:00h, Mollet del Vallés):
Pendent de prèvia
Mini B Femení Vs CB Manlleu Blau (Dissabte 10:30h, Manlleu):
Primer partit de la segona fase de la temporada, on teòricament tots els rivals son del nostre nivell. Les petites de Granollers sortiran a demostrar la feina feta durant el Nadal i ha posar en practica tot allò que s’ha treballat, venint d’una experiència fantàstica del torneig de Nadal on no nomes s’han après dels nostres errors sinó també del que s’ha vist dels altres equips.
Pre-mini A Masculí Vs CB Les Franqueses Verd (Diumenge 10:15h, Les Franqueses del Vallès):
El Pre-mini A masculí comença la fase regular, a nivell A2.
Després d’haver finalitzat la fase prèvia amb un 3-3, esperem seguir amb la bona progressió que estan tenint els nanos i competir contra tots els equips.
Comencem contra Les Franqueses el diumenge a les 10:15, confiem a demostrar les ganes i la lluita de l’equip després de les vacances i com sempre a deixar-ho tot.
Pre-mini Femení Vs Club Delfos EBCB Cornellà (Dissabte 9:00h, CB):
Comencem la tercera lligueta, la fase regular amb 8 equips de nivell A. Demà ve el CB Cornellà, rival que ja vam tindran a la segona fase i que els dos partits van estar molt igualats. Equip rival molt complert. Com sempre anirem amb moltes ganes i practicar les coses treballades durant la setmana.
Pre-mini B Masculí Vs ACB Palau de Plegamans (Dissabte 9:00h, Palau de Plegamans):
Comencem la fase regular contra un equip que ja coneixem, i comencem amb moltes ganes, desprès d’unes vacances on els peques no han parat gaire, tornem a la normalitat a seguir millorant i a seguir gaudint del basquet.
Equips que descansen: Sènior B Femení